Trwa ładowanie statusu..

Wesołych Świąt

23 GRUDZIEń 2017
Wesołych Świąt
Z okazji zbliżających się wielkimi już krokami świąt Bożego Narodzenia chcemy złożyć Wam, graczom, najserdeczniejsze życzenia. Niech ten magiczny czas upłynie Wam w spokoju i radości, a nadchodzący Nowy Rok niech będzie jeszcze lepszy niż obecny. 

Święta to także czas obdarowywania się prezentami. Dlatego też i my przygotowaliśmy dla Was niespodziankę. Pod bankami takich miast jak Brittania, Minoc, Trinsic, Vesper, Papua oraz Delucja znaleźć można choinkę pod którą czeka prezent dla każdego gracza! 

Dodatkowo od dziś, aż do Nowego Roku trwać będzie promocja w systemie Dotacji - 25% więcej monet przy każdej wpłacie!

Przypominamy również o Świątecznym Evencie, który odbędzie się pierwszego oraz drugiego dnia świąt.

Miłej zabawy!

Wyszukiwarka Drużyn Instancji

22 GRUDZIEń 2017

Wyszukiwarka Drużyn Instancji
Wyszukiwarka Drużyn Instancji ma na celu ułatwić znalezienie drużyny w szczególności graczom, którzy na codzień nie mają do dyspozycji zgranej ekipy do penetrowania lochów. 

Wywołujemy ją poprzez komendę .instancje. Otrzymamy wówczas dwie opcje:

  1. Zgłoś chęć wyprawy na Instancję - znajdziemy tu możliwość wyprawy na wszystkie instancje poza Atlantis, Areną Śmierci oraz Gwiezdnym Sanktuarium. Po wciśnięciu przycisku przy danej pozycji zgłosimy chęć wyprawy i klasa naszej postaci znajdzie się poniżej w pozycji 'Zgloszeni'. W momencie, w którym ilość chętnych do danej instancji wyniesie 4, a jednocześnie w drużynie znajdzie się przynajmniej 1 wojownik/paladyn oraz dwie klasy leczące - wszyscy zgłoszeni otrzymają zapytanie o gotowość wystartowania w Instancji. Po zaakceptowaniu zostaniemy przeniesieni do wybranego lochu. 
    • Złoto z potworów jest automatycznie dzielone na wszystkich członków drużyny.
    • Magiczne bronie, artefakty są losowane (trafiają do losowego członka drużyny). Wszyscy gracze zostają o tym poinformowani.
  2. Przywołaj kogoś do Instancji - jeżeli pomineliśmy jednego z naszych znajomych i chcielibyśmy dodać go do istniejącej już drużyny w instancji lub zwyczajnie nie możemy poradzić sobie z jakimś potworem i potrzebujemy wezwać wsparcie - możemy przywołać je tą komendą. 

Wszelkie błędy jak i propozycje zmian w systemie (np. podziału lootu i znajdujących się w nim przedmiotów) prosimy zgłaszać na naszym forum.

Miłej zabawy!

Zmiana serwera

28 LISTOPAD 2017
Zmiana serwera

Uprzejmie informujemy, że zmienił się hosting serwera. Tym samym nie powinno być już problemów z okresowo występującymi lagami. Host pol.uo-cl.com pozostaje bez zmian. Nowy serwer znajduje się w Polsce, w związku z czym osoby grające w kraju powinny mieć również stale lepsze połączenie do serwera.

Przygoda i Dobudówki

24 LISTOPAD 2017
Przygoda oraz dobudówki

Do naszego grona dołączyło dwoje pełnych zapału i werwy Questmake'rów, w związku z czym zdecydowaliśmy się wprowadzić nową komendę - .przygoda. Za pomocą tej komendy możemy włączyć lub wyłączyć zgłoszenie chęci udziału swojej postaci w Questach/Eventach organizowanych przez ekipę serwera. Miejmy na uwadze fakt, że podczas biernego makrowania, podczas którego nie jesteśmy obecni przed komputerem radzimy wyłączyć opcję przygody.

Na naszym forum powstał również dział dotyczący Questów i Eventów. Każdy z Was/nas będzie mógł umieścić opis odbytego już wydarzenia, bądź questa który miałby się zdarzyć w przyszłości. Treść opisu musi być zachowana w klimacie fantasy.

Dodatkowo informujemy, że na wznowiliśmy działanie komendy .dobudówki. Każdy kto chciałby rozbudować lub ozdobić swój dom w specyficzny sposób (potrzebujący ingerencji budowniczego) proszony jest o zapoznanie się z działem Dobudówki.

Psucie się przedmiotów

22 LISTOPAD 2017

Psucie się przedmiotów

Na naszym serwerze pojawił się nowy system psucia przedmiotów zawierający również ich rdzewienie/rogowacenie/próchnienie w zależności od ich typu. Jak działa niniejszy system? Opis znajdziecie poniżej:

Rdzewienie/Rogowacenie/Próchnienie zostało zatrzymane - zapraszamy do dyskusji na forum.

Rdzewienie/Rogowacenie/Próchnienie:

W zależności od typu, wszystkie przedmioty (zarówno te leżące w skrzyni jak i użytkowane) będą się psuć z biegiem czasu. Psucie się możemy podzielić na 5 poziomów, a każdy z nich niesie za sobą również spadek wytrzymałości przedmiotu. Po całkowitej utracie wytrzymałości - przedmioty rozpadają się. Przed całkowitym rozpadem zabezpieczone są jedynie przedmioty magiczne oraz artefakty.


Aby tego uniknąć - należy je zabezpieczyć specjalną miksturą (tworzoną przez Alchemika) - Hameritem. Środek ten nie tylko chroni przed rdzą, ale także w znakomity sposób usuwa ją! Po zastosowaniu mikstury przedmiot zostanie zabezpieczony przed okresowym psuciem na 7 dni (rzeczywistych). Nie odnawia on jednak wytrzymałości, którą pochłonęła już rdza. Aby odzyskać wytrzymałość przedmiotu, musimy naprawić go u rzemieślnika.

Stan poziomu zepsucia sprawdzimy za pomocą specjalnego narzędzia - Młotka diagnostycznego, który wykonuje majster (posiadający umiejętność Oceny Orężu).


Psucie się podczas walki:

Pojawił się również nowy system psucia przedmiotów w walce. Będą się one niszczyć znacznie szybciej niż dotychczas. Spadek wytrzymałości przedmiotów nie będzie jednak ujmował ich właściwościom, co oznacza, że nasze zbroje będą chronić nas tak samo, mimo znikomej wytrzymałości, a broń będzie zadawać równie skuteczne obrażenia. 

Należy jednak pamiętać o ich naprawie, jako że całkowita utrata wytrzymałości kończy się rozpadem przedmiotu (w tym przypadku również magicznego oraz artefaktu). Stan przedmiotu sprawdzimy przy pomocy Młotka diagnostycznego, tego samego, którym sprawdziwymy również stan zepsucia okresowego.

Naprawa przedmiotów:

Naprawę przedmiotów dzielimy na dwa rodzaje:

  • Prostą:
    • Zużywa mniej materiału, jednak zmniejsza maksymalną wytrzymałość przedmiotu. 
      • Np. Przedmiot A po wykuciu posiada 100 wytrzymałości. Gracz podczas walki stracił 50 punktów wytrzymałości tego przedmiotu. Po prostej naprawie przedmiotu całkowita wytrzymałość (wraz z maksymalną) wyniesie 75.
  • Pełną:
    • Zużywa więcej materiału, jednak zachowuje maksymalną wytrzymałość przedmiotu.
Artefakty (poza tymi wykonywanymi przez rzemieślnika) oraz przedmioty magiczne nadal mogą być naprawione tylko u specjalnego kowala w Wyrmiej Wiosce (tak jak dotychczas).

Pamiętajmy również, że ilość materiału potrzebnego na naprawę danego przedmiotu jest stała, niezależnie od Punktów Wytrzymałości jakie dany przedmiot w danym momencie posiada/stracił.
1 2 3 4 5 6 7